Skip links

VoIP voor MKB

Weet wie er belt dankzij CRM-integratie

Weet precies door wie u wordt gebeld nog voordat u de telefoon opneemt: integreer uw CRM- of helpdesksysteem met 3CX. Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer uw klant u voor het laatst heeft gebeld, met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken en wat het onderwerp van het gesprek was. Zo bespaart u de medewerkers van uw callcenter tijd, maakt u indruk op uw klanten en kunt u problemen sneller oplossen dankzij volledige klantrecords. Uw klanten zijn tevredener en u kunt meer gesprekken verwerken en een hogere omzet behalen! Dankzij de integratie kunt u ook direct vanuit uw CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren. Bij inkomende oproepen van nieuwe nummers kunt u meteen een nieuwe klantrecord maken. Werk naadloos in beide apps en voer telefoongesprekken zonder de interface van uw CRM-software te hoeven verlaten. U geeft uw salesteam vleugels.

Weet door wie u wordt gebeld

  • Koppelt beller-ID aan een record in uw CRM.
  • Maak een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers.
  • Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis.
  • Maak indruk op klanten en bespaar uw medewerkers kostbare tijd.

Meer opties voor uw salesteam en medewerkers

  • Start gesprekken met één klik, klik to dial
  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven
  • Automatische registratie voorkomt tijdrovende handmatige invoer.
  • Bouw uw eigen gespreksflows, automatiseer vragen en workflows.

Ondersteunt populaire CRM’s en helpdekssystemen

  • Salesforce, Freshdesk, Exact, Snelstart, KING software
  • Microsoft Dynamics, Microsoft 365.
  • Zendesk, Hubspot en nog veel meer.
  • CRM-integratiewizard voor integratie van REST-systemen. Staat uw CRM of systeem er niet tussen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Automatiseer klantworkflows met de CFD

  • Vraag om klant- of casusnummers om tijd te besparen.
  • Routeer gesprekken op basis van klantnummer of vraag.
  • Routeer op basis van tijdstip of ontwikkel telefonische vragenlijsten.