Weet precies door wie u wordt gebeld nog voordat u de telefoon opneemt: integreer uw CRM- of helpdesksysteem met 3CX. Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer uw klant u voor het laatst heeft gebeld, met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken en wat het onderwerp van het gesprek was. Zo bespaart u de medewerkers van uw callcenter tijd, maakt u indruk op uw klanten en kunt u problemen sneller oplossen dankzij volledige klantrecords. Uw klanten zijn tevredener en u kunt meer gesprekken verwerken en een hogere omzet behalen! Dankzij de integratie kunt u ook direct vanuit uw CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren. Bij inkomende oproepen van nieuwe nummers kunt u meteen een nieuwe klantrecord maken. Werk naadloos in beide apps en voer telefoongesprekken zonder de interface van uw CRM-software te hoeven verlaten. U geeft uw salesteam vleugels.
Weet door wie u wordt gebeld Meer opties voor uw salesteam en medewerkers Ondersteunt populaire CRM’s en helpdekssystemen Automatiseer klantworkflows met de CFD VoIP voor MKB
Weet wie er belt dankzij CRM-integratie